onsdag 12. juni 2013

Dvale

Hei på dere!

Da var jeg endelig tilbake.... Inspirasjonen til å blogge har vært langt borte den siste tiden. Jeg har kost meg med lillegull og hus har vært hus. Med andre ord ingen nye interiørprosjekter å vise frem :)

Med en gang solen og varmen kom til oss kjente jeg at fingrene begynte å klø etter en malerpensel igjen... Så da ble det til at jeg endelig bestemte meg for å male den gamle kommoden som min bestefar har laget. Jeg har hatt den i 5 år nå og aldri klart å betemme meg for om jeg skulle la den være som den var eller om den skulle få seg noen strøk med maling. 



Nå er kommoden pusset ned og grunnet samt fått ett strøk med farge. Jeg maler den helt lys, lys grønn med en helt matt maling. Tror den blir veldig bra. Jeg håper på å få på siste strøket i kveld så da kommer det bilder i morgen.

Her regner det i dag og det skal visst fortsette noen dager så da er det kjekt å ha litt malerprosjekter å henge fingrene i.

Ha en fortsatt fin dag så sees vi snart!


Klem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar