onsdag 3. oktober 2012

Maling av fliser

Hei dere!

Badet vårt er pusset opp for ca 10 år siden og er i helt fin stand, det eneste er at det ikke er helt vår stil... Vi har masse å bruke penger på i huset og hadde derfor ikke planer om å gjøre noe med badet med det første. Men utålmodig som er jeg er har jeg begynt å se etter andre, billigere alternativer enn nye fliser osv...



Vi har to vegger med strie og 2 med fliser, og jeg hadde først tenkt å kun male strieveggene i og med at vannet renner rett på flisene når vi dusjer....

MEN etter å ha søkt litt på nettet har jeg funnet ut at det faktisk går an å male fliser selv i dusjen så dette MÅ jeg bare prøve.... Bildet over er fra salgsannonsen og er sånn badet ser ut nå.

Bilder og fremgangsmåte kommer når jeg har testet det ut............

Kryss fingrene for meg :)

Klem fra Helene

1 kommentar:

  1. Ja, jag har också hört det att man kan måla fliser! Gläder mig till att se ditt färdiga resultat! Du har så god smak! :)

    Önskar dig en riktigt mysig helg med dina nära och kära.

    Goda kramar Joy

    SvarSlett