lørdag 6. oktober 2012

Antikkmesse

Hei!

I dag har jeg vært med mormor på antikkmesse her i Bergen. Den avholdes to ganger i året og det kommer utstillere/selgere fra hele landet og noen fra Danmark faktisk.

Jeg har vært de siste årene og det er veldig variert utvalg. I dag så jeg lysestaker fra 50kr til 15000kr pr stk! Så noe for enhver smak (og lommebok)


Dette nydelig serviset falt jeg helt pladask for! 


Melkespann er en favoritt her i huset.... Har ett utenfor med ett rosetre i og kunne godt tenke meg noen fler :)


Denne nydelige barnevuggen var fra midten av 1800 tallet og var virkelig ett syn. 


Masse rart :)


Sukk..... Elsker dette serviset fra Royal Copenhagen men hjelpe meg for en pris.... 4000kr for en suppeterrin og 450kr for en tallerken...


Dette skapet fra tidig 1900-tallet var helt utrolig nydelig. Kunne godt tenke meg det i stuen. 


Glass i alle varianter....


En utrolig skjønn barnegitar som var litt slitt her og der. 


Nydelige brosjer og en lekker osteklokke...

Noe du likte?

Nå blir det middag hos mamma og kanskje litt maling i huset... Vi får se :)

Ønsker dere som er innom en herlig lørdag videre.

Stor klem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar