tirsdag 17. juli 2012

Jakten på de rette dørhåndtakene

Heisann!

I kveld ble vi ferdig å male veggene på lillegull sitt rom og jeg må si jeg er superfornøyd med fargen. Tror det kommer til å bli veldig fint når vi får hvite gulv og litt lyserosa detaljer som teppe og gardiner.

I kveld har jeg sittet på nettet å leitet etter de perfekte dørhåndtak. Vi skal beholde de gamle dørene men håndtakene er klar for utskifting. 



 Vi vil ikke ha noen altfor moderne for de må stå i stil til husets alder...




Har funnet endel fine typer men vi (eller jeg) falt pladask for disse i glass fra Laura Ashley. Typisk min flaks så er de gått ut av sortimentet!!!!!! Så jeg må bare leite videre å se om jeg kan finne noen lignenede. Noen som vet om noen i glass???



Nå er det sengen... I morgen skal vi på 3D ultralyd og hilse på lillegull før vi skal male videre...

Nattaklem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar