søndag 15. juli 2012

Drømmer om ny ytterdør....

Hei hei!

Da var enda en maledag over og vi har fått malt lillegull sitt rom ett strøk i fargen Sand samt grunnet videre på boder og ganger. Bilder kommer...

Ytterdøren som er i huset nå har sett sine bedre dager og vi må med tiden bytte den ut med en ny. Per nå er den plassert på kortsiden av gangen men drømmen er å kunne flytte den til veggen midt på...

Det blir som sagt ikke med det aller første men det er jo lov å kikke og drømme litt i mellomtiden :)

Fant denne på nettet og den er akkurat det jeg ønsker meg... Bare vår skal være mørkegrønn.



Nå er det dusjen og sengen som står for tur før jeg skal tiiiidlig opp og på jobb i morgen.

Nattaklem fra Helene

3 kommentarer:

  1. Nydelig gatedør <3

    SvarSlett
  2. Den var veldig fin <3 Rommet til lillegull kommer til å bli kjempefint ! :)

    SvarSlett
  3. Det er så gøy å se fremgangen hos dere :-D Blir utrolig fint, jeg kunne valgt akkurat det samme! Gleder meg til å se fortsettelsen og ikke minst komme på besøk ;-)

    SvarSlett