søndag 23. oktober 2011

Home sweet home

Hei hei dere!

Nå har det vært stille litt for lenge her inne. Vi har snart vært hjemme en uke, men tiden har flydd avgårde. Det er hardt å komme tilbake til hverdagen etter 5 uker ferie...




Jeg skal lage litt flere innlegg fra ferien, dere må bare være litt tålmodig :)




Som jeg skrev tidligere fant jeg en Pottery Barn butikk i Beverly Hills rett ved Rodeo Dr.




Her er bilder av klokken som skal få plass på nattbordet og serveringsbestikket til ost. Kanskje på tide å invitere noen på ost og vin nå i høstmørket? :)




I morgen skal jeg ut å handle gresskar så blir det litt høst/halloweenstemning på trappen (hvis jeg klarer å skjære ut ett ansikt da....)



Håper dere har hatt en strålende helg.

Mange klemmer fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar