fredag 28. oktober 2011

Gresskarresultatet

Da har jeg klart å summe meg til å kutte ut fjeset på gresskaret.... Det ble ett helt enkelt ansikt kuttet full fart i reklamepausene på TV ;)


Siden vi har stor hund som går i løpestreng rett utenfor gatedøren kunne jeg ikke sette gresskaret på bakken.... Med hannhund sier det seg selv hvordan det hadde gått... Fysj :)



Så derfor har snille mannen vært hos naboen som bor på en gård og fått han til å sage opp en STOOOR trestubbe som det kunne stå på.... Stubben ble så tung at den ble levert på døren her med traktor tidligere i dag. Jeg ler meg i hjel :) Kjekt med snille naboer!!!!





Nå står stubben stor og fin ute på trappen. Oppå har jeg lagt mose og kongler og gresskaret i midten :) Det er ikke så lett å se det på disse mørke bildene men jeg skal ta noen nye i dagslys i morgen!




Håper du koser deg i sofakroken og nyter at det er helg!

Klem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar