torsdag 22. september 2011

Kakefiasko

Hei i natten.....

Jeg vet jeg lovet dere bilder fra New York i dag men jeg har rett og slett ikke hatt tid. Jeg har bursdag på lørdag og i morgen ettermiddag kommer familien på kake og te. I kveld har jeg derfor prøvd meg på en oppskrift fra bloggen Passion4baking.



Det er en sjokoladekake med bringebærkrem inni og en eller annen icing på toppen. Icingen var bare kliss og umulig å smøre utover.... Forhåpentligvis smaker kaken bedre enn den ser ut og heldigvis står den på ett nydelig kakefat fra RM ;o)

God natt dere.

Nattaklem fra Helene

1 kommentar:

  1. Satser på at kaken blir bra :) Det kakefatet er nydelig! Og ikkje minst nattbordene! Har sikla etter dei lenge, men blir nok ikkje før me får hus... Har ingen plass her :( Men dei er supersøte! Elskar forsåvidt RM ! Og butikken deiras her i Bergen :)

    SvarSlett