tirsdag 20. september 2011

Breakfast in bed??

Hei igjen dere!

Da var nattbordene endelig på plass og jeg er superfornøyd. De var faktisk litt større enn jeg trodde men det vare bare bra, jeg var litt bekymret for at de skulle bli for liten :o)





Brettene oppå er løs så de kan brukes til å servere "breakfast in bed..." I love it. Mannen mente det var bra vi fikk to brett sånn at vi hadde ett ekstra når mitt var utslitt.... Han mente det ikke kom til å bli slitasje på hans nemlig. Haha. Jeg flirer... Men han har nok rett. Hmmmm....





Endelig begynner soveromme å bli komplett.... Mangler fortsatt belysning og noen puter i sengen men det får komme med tiden..... Må først finne noe vi liker begge to.



Ha en fin kveld så er jeg tilbake i morgen med bilder fra New York!

Klem fra Helene

1 kommentar:

  1. Så fine nattbordene er. Det blir jo ikke feil med varer fra RM :-D Koppene dine er nydelig fine, kan jeg spørre hvem som produserer de?
    Håper du har hatt en fantastisk tur til NY.

    Klem

    SvarSlett