torsdag 7. juli 2011

Mer fra soverommet

God kveld dere.

I dag tittet solen innom oss i Bergen i flere timer og det var så herlig. Det passet meg supert siden jeg har hatt fri i dag. Dagen har blitt tilbragt i en solstol med reisebøker som lesestoff. Vi skal ikke på ferie før i September men planleggingen er allerede i full gang. Mer om det senere :)


På soverommet har jeg satt inn denne kommoden som fungerer som nattbord mens jeg venter på de jeg har bestilt. Oppå står den søte karaffelen fra RM hvor glasse passer som lokk. Superpraktisk.




I tillegg har jeg en tredelt skål som jeg har hverdagssmykker oppi. Både dekorativ og nyttig! Me like.



Det ser litt tomt og uferdig ut uten nattbord men de kommer heldigvis om noen uker, da skal det bli bra :)

Fin kveld videre til dere.

Klemmer fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar