torsdag 23. juni 2011

Mit Haveliv

Jeg elsker blomster og hageliv og lar meg virkelig begeistre av Claus Dalby sin vakre hage. På bloggen hans Mit Haveliv kan du finne masse inspirasjon og informasjon om alt du trenger å vite om hage og litt til.



Claus har skrevet mange lekre hagebøker og i kveld har jeg bestilt denne:


Jeg gleder meg til den kommer i posten....  ¨

Når det gjelder fargeendring av plattingen utenfor så var det ikke bare bare å få det til. I dag har jeg vasket den med terrasserens og i morgen må jeg gjøre det en gang til... Treverket var oljet fra før så for at jeg skal få beisen til å sitte må jeg først få bort oljen.... Litt av en jobb men jeg gir ikke opp :) Bilder kommer når det er ferdig så får vi bare krysse fingrene og håpe at beisen setter seg!

Klem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar