onsdag 22. juni 2011

Foran huset....

.....er det en stor grusplass. Vi hadde egentlig tenkt å bare ha en liten hvit benk under vinduet, helt til jeg så disse lekre gyngestolene....


Så derfor bar det atter en gang til Plantasjen og vips så har vi fått platting foran huset :)


Det hadde selvfølgelig vært enda finere med en i stein eller en ordentlig treterasse men siden huset ikke er vårt er det litt begrenset hvor mye penger vi vil legge ut.... Synes dette var en lur løsning jeg :)



Jeg var ikke helt fornøyd med fargen å vurderer å male de en mørk grå...... Vi får se hva det blir til!



Kjøpte også med meg 3 nye potter og ett lite rosetre..... Nå er det bare å vente på at gyngestolene kommer på lager igjen (typisk at de var utsolgt)....


Klem fra Helene

1 kommentar:

  1. Forstår godt at du liker gyngestolen! Jeg er forelsket allerede! Skikkelig "front porch" style over de der ;) La meg gjette..der er fra RM? hehe. Ble kjempe koselig utenfor huset deres med den plattingen! Blir sikkert veldig fin i grå beiset/malt versjon og :) Huset dere bor i ser forresten veldig koselig ut! klem Sara

    SvarSlett