lørdag 26. mars 2011

Rør ikke ved mitt hjerte i dag.
Våren har alt gjort det!
                                                                                               -INGER HAGERUP


 I dag våknet vi til strålende sol i Bergen. For en lykke. Første post på vårdagens program var loppemarked. De hadde ikke det helt store utvalget men 2 ting ble det no. Bilder kommer i morgen.



Videre gikk turen til plantasjen hvor jeg kjøpte denne stilige kurven til å ha påskeliljer i. Det er allerede kommet knopper på dem så satser på at de blomstrer om ikke så altfor lenge!



Plantasjen hadde også fått inn dette tøffe brettet med zinkpotter oppi til å plante urter og krydder. Jeg har plantet Oregano, Timian og Basilikum. Jeg tok 2 potter med hver. De skal få stå inne på kjøkkenbenken til det blir litt varmere i været.



Ellers har vi ryddet litt i hagen i dag og årets aller første utelunsj ble inntatt i hagen. Helt herlig. Håper dere har hatt samme herlige vær som oss i dag og at dere har fått kost dere ute i solen.


Stor klem fra Helene

P.S. Jeg vet jeg lovet bilder av det nye speilet, skal prøve å få det til i morgen. I dag er det ute som gjelder! I morgen er det meldt regn....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar