torsdag 24. mars 2011

Påskeegg

Hei på dere!

Jeg og en venninne tenker å dekorere påskeegg en kveld. Vi har funnet masse inspirasjon hos Martha Stewart



Jeg pleier egentlig ikke å pynte noe særlig til påske, annet enn noen påskeservietter og kanskje noen gule lys. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med eggene vi lager men de er jo dekorative i en liten bolle eller skål.




Synes også dette påsketreet var skikkelig lekkert. Kanskje jeg skal spraye noen bjørkegreiner hvite og henge de på? Bilder kommer når eggene er ferdig.


Jeg har endelig funnet ett speil til å ha over sofaen i stuen. Jeg har leitet lenge på finn, i antikkbutikker og i interiørbutikker uten å helt finne det jeg så for meg, helt til forelden dag. Jeg er suuuper fornøyd! Bilder kommer i morgen.


Ha en fin kveld dere!

Klem fra Helene

1 kommentar:

  1. Gleder meg :) Jeg skal ha de i en skål på bordet og hengende i pusekattstilker :)

    SvarSlett