mandag 19. august 2013

Lekre puter til høstens sofakos

Heisann :)

Har dere hatt en fin søndag? Vår har vært veldig avslappende, noe som gjorde godt etter gårsdagens festligheter ;)





Lillegull og jeg har vært på middag hos mamma, og nå i kveld har jeg sittet på nettet å leitet etter puter jeg kan fylle sofaen med. Regnet pisker på ruten og vinden uler, så det er absolutt ikke for tidlig å slippe høsten inn i stuen ;)





Jeg elsker kombinasjonen av lin, strikk og litt glitter og glam :D





Ett lite tips dersom du også skal fornye sofakroken med noen deilige puter; mange butikker selger putetrekk og innmatpute separat. Kjøp da innmatputene hos IKEA. De er mye rimeligere og kjempegode i dun ;)




Håper du har hatt en koselig søndag <3 p="">
Mange klemmer fra Helene



Alle putene har jeg funnet hos Villapaprika og Hviit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar