søndag 11. august 2013

Klar for høsten....

God kveld!

Har dere hatt en fin helg? Her har mannen stort sett vært på jobb mens lillegull og jeg har kost oss med bytur og familiebesøk. 





Her hjemme har jeg så smått begynt å forberede huset på høst og innekos. Etter en titt på langtidsvarselet er jeg redd sommeren er over for denne gang. Da er det på tide med litt mørkere farger, masse lykter og lys og en haug med puter og pless i sofaen :D



Rosene fikk jeg lov å plukke i farmor sin hage. Bildene er tatt nå i kveldsmørket så det er ikke så lett å se fargen skikkelig, men de er i en nydelig "skitten" lillafarge. ELSK!



Ellers er malingen i gang på hobbyrommet. Jeg hadde planer om å være ferdig men den gang ei. Vi får se om jeg ikke får gjort ferdig i morgen :)


Klem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar