tirsdag 20. august 2013

Deilig tirsdag

Goooood tirsdag dere!

Nå sitter jeg godt nedsunket i sofaen med pc`en på fanget og et aldri så lite glass vin i hånden. Deilig! 



Lillegull og jeg har hatt en kjempekoselig dag med lunsj og shopping i sentrum med mamma og lillesøster. Jeg fant ikke noe særlig av klær men kjøpte en genser som skal bli god å ha når kulden kommer snikende ;)


Ellers måtte jeg bare ha denne søte hodeskallen til å ha telys i. Kjempekul synes jeg. Sikkert mange som rynker på nesen nå.... Men jeg liker å ha noen litt sprø innslag i interiøret.


Mannen er tidlig ferdig på jobb i morgen så da skal jeg få gjort en innsats på malingsfronten oppe. Har endel småting igjen som lister og inni noen skap. Får vel se å få begynt på trappen snart også.... PUH!

Klem fra Helene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar