onsdag 3. juli 2013

Barnerommet

Hei og hopp dere!

Tipper det er mange som nyter late feriedager i varme strøk nå.... Vi hadde en deilig uke med sol, bading og god mat. Siden vi kom hjem har det stort sett hvert regn eller kaldt, så jeg venter fortsatt på den norske sommeren.....




 Siden været ute minner mest om høst, har jeg de siste dagene tatt fatt på lillegull sitt rom igjen. Det ble malt når vi flyttet inn men siden hun sover inne på vårt rom har hennes blitt brukt til fotostudio og oppbevaring....





Jeg har fått bestilt lamper men det gjenstår fortsatt gardiner, teppe og diverse til veggene. Jeg holder på med ett lite prosjekt som skal henge til pynt, mer av det kommer :) Dagens bilder er det jeg ser for meg å møblere med :)

Den søte bamselampen har lillegull fått av morfar <3 nbsp="">

Ha en nydelig sommerkveld!

Klem fra Helene

1 kommentar: