onsdag 5. desember 2012

Jul i vinduskarmen

Hei og hå!!

Da er de grønne buskene jeg har ventet på i flere dager endelig kommet i hus :)




Vinduskarmene er kjempegul og stygg ettersom de ikke er blitt malt etter at vi flyttet inn... Jeg har stoooore planer om å få gjort det ganske snart men med en liten baby på armen tar ting sin tid :)




Jeg klarte derimot ikke å vente med og pynte så jeg får heller flytte litt rundt på tingene etterhvert som jeg maler...



En bra ting med de grønne buskene er at de skjuler litt av den stygge karmen, så får vi heller lukke øynene for alle krypene jeg akkurat har invitert inn for å feire jul med oss ;)




Huset vårt har masse vinduer og dermed tilsvarende mange vindusposter, noe jeg elsker. Masse plass til pynt og dill :D Bare i stuen og spisestuen har vi 7 vinduer, så det kommer nok flere bilder av vindusposter med pynt fremover... 



Nå er det pepperkaker, mandariner, fyr i peisen og gløgg i koppen som gjelder. Og ikke mins babykos :) Trenger jeg å si at jeg eeeeelsker Desember? 

Ha en strålende kveld du også, vi skrives snart.

Stor klem fra Helene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar