onsdag 21. november 2012

Julens gaveønsker og tips

Hei på dere!

Julen nærmer seg med stormskritt og i den anledning drister jeg meg til å legge ut en aldri så liten ønskeliste, for de som måtte være interessert ;-) Kanksje får du noen tips til julegaver å gi vekk også?

Som vanlig er det en hel drøss fra Riviera Maison. Det kan kjøpes i butikk i sentrum og i nettbutikken deres HER

 Ønsker meg noen av disse stilige knaggene til å ha i gangen



Disse tekoppene i plast har jeg noen av fra før og vi bruker de hver dag. De er dobbel noe som gjør at de holder på varmen lenger enn en vanlig kopp.


Dette brettet til å ha olje osv på er veldig fin og praktisk å ha stående ved komfyren.


Elsker disse glassflaskene til å ha olje i... Mye finere å ha stående framme enn en kjedelig plastflaske :)



Denne oppbevaringskrukken er utrolig dekorativ og kan brukes til mat på kjøkkenet eller pynt i stuen :)


Lekre brikker.....


Samler også på disse vannglassene så ett par til hadde vært kjekt :)


Ellers ønsker jeg meg en god hårkur som denne fra Moroccan Oil




Fine bluser med litt pynt på kragen.......



Disse er fra Bubbleroom

På Christiana Glassmagasin har de nå fått inn disse utrolig gode kakakoene i mange ulike smaker.  Hvit sjokolade, mørk med chili eller appelsin osv....Jeg har ofte reist til England før jul for å shoppe og har alltid drasset med meg en haug med disse hjem. De smaker supergodt og er også flotte julegaver for dem som har alt :)


Samme butikk har også fått inn ett bra utvalg av flotte oljer og marmelader.



Ett års abonement på favorittbladet er jo også en fantastisk gave. Boligdrøm er min favoritt


Det var min ønskeliste og mine tips til julegaver. 

Ha en strålende kveld videre.

Klem fra Helene













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar