tirsdag 2. oktober 2012

Mine messefavoritter

Hei hei.

Her kommer ett lite bilderas fra helgens interiørmesse. Jeg knipset kun bilder med mobilen og ser at det stort sett er bilder fra RM :)

Her er vårt lekre nye spisebord som jeg skal hente i morgen :D


RM stue 


Mer av den fine stuen RM hadde laget på sin stand


RM lysekrone som vi skal ha i stuen, spare spare ;)


Denne fantastisk fine lampen fant jeg på Bohus sin stand... den skal få plass i stuen 


Love :)


Kjempestilige globuser i gammeldags stil... Har dessverre klart å glemme hvilke stand disse er fra :-/


Herlig julepyntinspirasjon fra RM


Denne mini RM stolen skal helt klart hjem til oss <3 p="p">

Disse superlekre lampene fra RM er en av mine favoritter... Mannen deler ikke denne oppfatningen og jeg må nok jobbe litt til med disse før jeg får en på soverommet....


Det var det jeg husket å knipse i helgen men ser det er mange andre bloggere som har vært mye flinkere :) Vil du se fler bilder kan du for eksempel klikke deg inn til Emmeline og lese hennes liveblog fra messen. 

Klem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar