søndag 21. oktober 2012

Høst på trappen og loppiskupp

Hei på dere!

Har dere hatt en fin helg sålangt? Det har vi :) Fredag var vi på tur i byen. Matet fugler og tok masse bilder i parken. På kvelden spise vi nydelig tapas med ett vennepar.


I går var det loppis på 2 forskjellige skoler før vi spise lunsj på cafè i byn. Begge loppemarkedene var etter min mening veldig dårlig. Men jeg gjorde ett kupp på ett blått servise så jeg er veldig fornøyd :)





Seks suppeskåler og seks flate tallerker ble med hjem :D



I dag har mannen saget ned noen bærbusker i hagen mens jeg har pyntet på trappen. Ett gresskar, mose og litt lyng blir dekorativt nå om høsten.


Nå skal jeg male ett strøk på gulvet på lillegull sitt rom så blir det kjøttkakemiddag hos mamma. Herlig!

Ønsker dere en fortsatt fin søndag.



Klem fra Helene

1 kommentar:

  1. Det er så nydelig med blått og hvitt service! Flotte loppisfunn.

    SvarSlett