onsdag 5. september 2012

Lamper til besvær..

Hei hei dere!

Nå sitter jeg her i høststormen med tente stearinlys på bordet og en deilig kopp med te. Regnet pisker på ruten og jeg klør meg i hodet over valg av lamper til huset :)

Jeg vet jeg laget ett innlegg for ikke så lenge siden med lamper jeg ville ha, men etter å ha tenkt meg om litt har jeg såklart forandret mening... Typisk


Jeg elsker denne skjellampen fra Zanz og tror den hadde blitt veldig fin på vårt soverom, men der satt såklart mannen foten ned og sa nei. Skjellampe skal vi visst ikke ha i huset nei!


Disse fra Tine K er superlekre og jeg tror kanskje lillegull skal få en hvit sånn på sitt rom... Mulig det blir en slik en på vårt soverom også...

Det er så utrolig mye å velge mellom, mange stiler og ikke minst prisklasser! Og ikke nok med det.... jeg er veldig svak for lysekroner og har allerede gått til innkjøp av en til spisestuen, men hva skjer nå når glødepæren er forbudt??? Blir jo lekkert med en lysekrone fylt med sparepærer.... SUKK!!! Håper virkelig de kommer med fler alternativer ganske så snart!!!

I tillegg må jeg passe på at det er passasje under lampen, kan jo ikke skalle hodet i den hver gang man går forbi.... Samt at den må gi nok lys til rommet den skal henge i....

Klem fra Helene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar