lørdag 25. august 2012

Vårt soverom

Gooood lørdagskveld dere!

Her har det virkelig gått i ett siden sist. Det jobbes masse i huset og i tillegg har jeg lagt strak ut på sofaen de siste dagene med forkjølelse. Passet meg fryktelig dårlig nå men det er dessverre ikke noe vi kan styre.



I dag har jeg og mannen revet ned all strie og gammel tapet på soverommet vårt så nå er det klart til å plates med nye MDF panelplater. Gleder meg sånn til å se hvordan det blir, tror det blir skikkelig koselig. Nesten alle de andre rommene i huset har jo panel og det passer virkelig godt inn i det gamle huset.



Panelen er foreløpig malt i fargen eggehvit, men jeg har enda ikke bestemt meg for om det skal forbli den fargen eller om jeg skal male om :) Time will show :)




Nå skal jeg rydde og pakke litt diverse fra skuffer og skap. Selvom vi ikke flytter helt enda er det kjekt med alt som er gjort :)  Ha en fantastisk lørdagskveld videre. 

Stor klem fra Helene

1 kommentar:

  1. Det ser veldig fint og koselig ut. Gleder meg til å se fortsettelsen :-D

    Klem

    SvarSlett