søndag 8. juli 2012

Lamper til huset

God kveld dere!

Da har jeg akkurat sunket ned i sofaen etter en lang og effektiv dag. Mamma og jeg har fått malt helt ferdig ene gangen samt tatt ett strøk i hele stuen. Er superførnøyd med fargen (er ikke lett å se den på bildene). Er faktisk så fornøyd at jeg har bestemt meg for å male den nå lilla spisestuen i samme farge :)



Tiltross for at værmeldingen viste regn ble det en fantastisk dag i Bergen. Solen har skint fra skyfri himmel nesten hele dagen så mannen har fått malt videre på utsiden av huset før han gikk på jobb.



Nå sitter jeg å leter etter litt lamper til huset. Har allerede kjøpt en fra Flamant som jeg mest sannsynlig skal ha i spisestuen. Ellers blir det nok endel fra RM...


Denne over skal vi ha på kjøkkenet.


Denne lampen har jeg alltid elsket, håper vi får til en lur måte å henge den i trappegangen på...


Lysekrone i stuen må vi ha....


Og denne lekre stålampen matcher lysekronen....


Tilslutt en søt liten sak til å ha i gangen....

Nå får jeg ta en liten bloggerunde før jeg stuper i seng...

Nattaklem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar