lørdag 23. juni 2012

Når 2 skal bli til 3.....

....... trenger vi litt større plass i Casahelene. Vi venter en liten prinsesse i begynnelsen av november så da er det på tide med nytt og større hus.


Vi har kjøpt ett superkoselig, gammelt hus som vi overtar om en uke. Juhuuuuu jeg gleder meg!!! Da blir det maling maling maling i flere uker fremover. Alt innvendig skal males samt hele kledningen. Den skal bli fin og hvit :) Gleder meg til det også jeg! :o) Så nå blir det snart masse oppdateringer her på bloggen, jeg skal ta dere med gjennom hele forvandlingsprosessen!

Håper dere får en fin St. Hans fering. Vi får grillgjester på besøk så håper regnet holder seg unna.

Klem fra Helene

1 kommentar:

  1. Så koselig Helene! Gratulerer! :) Et kjempe koselig hus dere har kjøpt også! Gleder meg til blogginnlegg om oppussingen! Klem fra Sara

    SvarSlett