mandag 14. mai 2012

Gullsalg

Hei på dere!

Nå er det en hel evighet siden sist jeg blogget. Inspirasjon og lyst har bare vært helt borte en stund. Men nå er jeg tilbake :)





 I går morges var jeg på gullsalg på Hotell Norge. Riviera Maison stylet i Grieghallen under Gullruten og søndag morgen solgte de alt de hadde brukt av møbler og pynt.






Ettersom vår og sommer lar vente på seg har jeg prøvd å lage litt vårstemning inne om ikke annet. Nytt fat fra gullsalget pyntet med rosa blomster, telys og skjell. Så får vi krysse fingrene for at det snart blir litt vår ute også, jeg klør i fingrene etter å plante og pynte i hagen!



Ha en fantastisk mandag alle sammen!

Klem fra Helene

1 kommentar:

  1. Heldiggrisen! Jag hade sååå gärna varit med på RM's salg! ;)

    Veldig fint dy har pyntat det - me like!

    Önskar dig en fin fortsättning på helgen - njut massor av värmen!
    Kram Joy

    SvarSlett