onsdag 11. januar 2012

Lokalavisen på besøk i Casahelene

Heisann dere!

Da skal jeg fortelle om min lille hemmelighet... Bergensavisen har vært på besøk hjemme i Casahelene og laget en "hjemme hos" reportasje...


De stilte med fotograf og journalist og det var utrolig gøy! Saken kan leses i papiravisen og på nett i morgen :D Spennende, jeg gleder meg til å se hvordan det blir.



I anledning hjemmebesøket endret jeg litt på soverommet... Mannen har fått en ny ramme på nattbordet sitt og sengen har fått 2 nye puter.



Ha en fortsatt fin dag alle sammen, så kommer jeg nok innom i morgen med link til artikkelen :)

Klem fra Helene

3 kommentarer:

  1. Fint hus du ha!
    Gratulerer med reportasje :)

    MVh,
    Vicky.

    SvarSlett
  2. Så gøy :-D Gleder meg til å lese den i morgen :-D
    Fant du ut av de karusellene til Mr.Christmas?

    Klem

    SvarSlett
  3. Wow! Gratulerer så gøy. Blir spennende å se artikkelen.

    SvarSlett