fredag 9. september 2011

New York New York

ENDELIG er ferien her. For en følelse å gå fra jobb og vite at det er over 5 uker til neste arbeidsdag!!! LYKKE!!!



I morgen tidlig setter jeg og en venninne kursen for verdens beste by, New York. Vi har begge vært der flere ganger før så det blir ingen severdigheter denne gang. I steden skal vi shoppe, spise god mat, dra på byen og nyte livet!

Vi lander lørdag ettermiddag og søndag er det jo 10 år siden 9/11..... Det er kommet terrortrusler mot byen, men bør vi egentlig la oss skremme? Det er klart at de har jo gjort det før, men jeg tenker alikevel at man kan ikke la seg styre av slike mennesker....




Vi har uansett planer om å dra på shopping på ett outlet som ligger 1 time utenfor New York den dagen, noe som kanskje er like greit.... Jeg ser for meg ett kaos uten like med politifolk over alt....




Vi har booket oss inn på ett utrolig fint hotell kalt Wyndham Garden på Times Square. Ikke noe tull når jentene skal på tur.



Det blir ingen blogging fra turen men jeg kommer tilbake på torsdag med referat :o)

Ha en strålende helg og uke alle sammen!

Stor ferieklem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar