mandag 8. august 2011

Ønskeliste




God kveld dere.

Jeg vet jeg lovet dere bilder av stuen i dag men jeg har rett og slett ikke hatt tid til å knipse bilder før alt fotolyset forsvant så dere får holde ut til i morgen :o)


Jeg har bursdag om en måneds tid og derfor må det vel være lov med en aldri så liten ønskeliste? ;o)

Mye jeg ønsker meg kommer nok fra RM ja.......


2 av disse lampene ønsker jeg meg over kjøkkenbenken.....


Dette bordet drømmer jeg om å ha ved siden av kurvstolen i stuen.... sukk så lekkert
Dette serveringsfatet passer supert til resten av serviset vårt som også er firkantet :o)

Elsker dette kakefatet....

....og dette :o)

Stilig glasskrukke til å ha på kjøkkenbenken


I tillegg ønsker jeg meg Lonely Planet fra Dubai, Peru og Australia... Så kan dere jo gjette hva som står på reiseplanen de neste årene :)

Ha en fin kveld alle sammen!

Stor klem fra Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar