søndag 12. juni 2011

Nattbord

Hei hei dere.

Da har vi endelig fått internett tilbake i heimen. Herlig!!!

Jeg har jo lovet å vise dere bilder av soverommet så det kommer i morgen :o)

Det er endel som gjenstår på soverommet, bl.a nattbord og nattbordslamper. Lampene har vi forsåvidt funnet på RM, men må bare se at jeg finner noen nattbord som passer til.

Jeg har falt helt for disse som også kommer fra RM, men jeg synes de er litt i dyreste laget.....



Tror nok vi kommer til å gå for disse jeg. Må bare en tur innom butikken deres å se dem live først. De er fra Gjesdal Interiør



Håper dere har hatt en fin pinse med nydelig sol og sommervær :o)

Klem fra Helene

2 kommentarer:

  1. Åh, for et nydelig nattbord! Misunner deg som kan drive å handle inn til leiligheten. Jeg og vil!!!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine begge to. Synd de er så dyre på RM for man vil jo ha alt de har der. Jeg vil ihvertfall :-D Men jeg synest det er veldig gøy å følge med på Finn også, for innimellom dukker det opp noen kjempe fine ting. Jeg har nettopp kjøpt et håndlaget heltre kjøkken fra møre der, som jeg skal male hvitt og ha på vaskerommet. Setter på noen fine wallstickers så blir det kjempe bra tror jeg :-D Jeg betalte så og si ingenting for det itillegg. Det er jo litt gøy ha lage sine egne ting so ingen andre har også <3

    SvarSlett